Tenta-ångest

Natten till idag har varit fördjävlig. Om man får säga så. Ingen i familjen har sovit särskillt mycket pga att vår yngsta medlem har haft feber och därav mått dåligt och vaknat 3000 gånger + att han var vaken 21-01 av någon anledning.

Jag har försökt att plugga i kväll, men jag har bara ont i huvudet, ont i ögonen och vill gå och lägga mig och sova. Tröstlöst är att provet är i morgon och inte om en vecka. Men om en vecka ska betyget vara inne hos antagningen om jag ska ha någon chans att komma in på det jag helst vill komma in på. Alltså måste jag klara provet.

Jag har en inte allt för bra känsla i magen om hur provet kommer gå i morgon och jag önskar av hela mitt hjärta att jag lyckas få G i alla fall. Jag vill inte tvivla på mig själv, men jag gör det nu. Mer än någonsin. Samtidigt som jag försöker tänka positivt. "Du kan ju det här".

Hur som helst. I morgon mellan 08.30 och 13.00 får jag skriva prov och jag hoppas att jag inte är klar redan klockan 9.30 för det skulle i så fall betyda att helt fel frågor har kommit och att jag lämnat in ett ganska ord-tomt prov.

Skicka energi, klokhet och kunskap till mig i morgon. För jag lär behöva det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0