Dubbelt idag

Idag har jag varit på Body Pump, och idag var första dagen på det nya "schemat", vilken pärs! Det var vissa nya träningsrörelser som jag inte alls var van vid och därför så jävla tungt. Men snart är det vardagsmat hoppas jag.

Idag blir det Dubbel-pass för mig så jag ska strax iväg och köra Zumba. Det blir nog bra. Det är så skönt med dagar då man hinner köra dubbel-pass för man känner hur kroppen rensar ut slagg ordentligt. Dessutom så är det helt fantastiskt att få känna hur man blir starkare och mer uthållig.

Ikväll kommer Pippi hem från Afrika, där hon varit i i 2.5 månad, Vilket känns super-roligt. Jag får se dock om jag orkar hänga med henne ikväll eller om det får bli en annan dag. Jag har ju som endel att göra innan dess, så sannolikheten att jag blir toktrött, när Ralf ska gå och lägga sig, är ganska stor.

Vi får se hur det går.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0