Olika plugg

Idag har jag pluggat som en galning, hela dagen (förutom pausen som jag tillbringade med familj hos Emma och Magnus m. fam. och klämde, kände och luktade på deras nyaste medlem), och hela långa kvällen. Nu ger jag upp för idag och sparar den sista frågan på inlämningsuppgiften till i morgon.
Det är tur att det är intressant, att jag vill lära mig och att jag har lite förkunskaper genom Ayurvedan och kraniosakrala. Sen gjorde jag nog rätt i att läsa på halvfart då det är distans. Jag har ju liksom nog med annat om dagarna.
I morgon står det mer plugg, träning, skjutsa mor och moster till flyget och sen kanske en dejt med Fanny på menyn. Då ska jag nog ta mig en segeröl att jag ännu en vecka fick in min inlämningsuppgift i tid :) Jag ska även shoppa pressent till min sambo, för han fyller år på söndag.

I helgen har jag workshop i Kranio Sakral terapi. Det ska bli skit kul att träffa alla igen och få lite gjort. Det har ju som kommit lite i skymundan nu när jag har så mycket annat att tänka på, så det behövs lite uppfräschning av minnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0