Värme

Det är härligt med lit evärme, men gärna på rätt sätt. Eller?

Jag tillhör ju de människorna som ÄLSKAR värme. Det får mer än gärna vara 40 grader varmt när jag är utomlands, jag älskar det! Och i natt så drömde jag att vi var utomlands och att det var så där super varmt. Alla klagade och tyckte att det var jobbigt att behöva sova i fuktiga sängkläder, vara kladdig mest hela tiden och hela dagarna försöka se till att hålla sig i skuggan.
Jag och andra sidan älskade det, la mig i solen och kände hur det brände på vaderna efter bara någon enstaka minut. Drack massvis med vatten och käkade vattenmelon hela dagaran.

Varför tror ni att jag drömde detta? Kanske en hel del längtan, men jag tror även att det kan bero på detta:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0