Pluggar ännu mer

Sitter och pluggar inför "the final test" som är nästa vecka, och jag känner att det är lite för mycket som helt enkelt inte bara lägger sig i minnet. Jag vet det när jag läser det, men när jag testar mig själv så är det liksom bortblåst. Hade jag haft 3 veckor kvar så hade jag inte alls varit nervös men nu eftersom jag går utbildning i KS i helgen så har jag 5 dagar på mig att sätta ALLT på plats, även de sakerna som jag inte känner att jag kan så bra.

Problemet med mig är att jag JÄMT får blackout på prov också så jag känner verkligen att jag måste kunna allt helt utan och innan för att ha någon chans att fixa det.

I morgon har jag den första "dommedagen" då jag ska gå igenom mina praktikuppgifter. De måste vara rätt för att jag ska få gå steg 10 och skriva provet. Så det är bara att hoppas. Jag känner mig hyfsat nöjd faktiskt och tror att jag har klarat det. Men man vet ju aldrig. Igår var jag lite virrig och trodde att det var idag jag skulle gå igenom dem, men jag misstog mig lite. Det blir nog bra.

Håll några tummar för mig så ska det nog lösa sig.


Kommentarer
Postat av: Anna

Det kommer gå bra :)

2011-11-01 @ 13:20:39
URL: http://awbanna.blogspot.com/
Postat av: Liv

Tack så mycket, jag hoppas det :)

2011-11-01 @ 14:40:08
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Erika

Håller tummarna :D

2011-11-01 @ 18:34:56
Postat av: Liv

Tack Erika!

2011-11-01 @ 19:29:42
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Erika

Du kommer fixa det galant, både idag och nästa vecka :D

2011-11-02 @ 07:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0