Jag saknar dig.

(om någon har missat så har min moster nu lämnat detta liv)

Livet är bara så jävla tungt just nu. Det går inte att fokusera på någonting!
Det känns som att det aldrig kommer att bli bra igen, medan intelligensen säger att "tiden läker alla sår". Det senaste halvåret har jag träffat min moster minst 3 ggr i veckan och det är liksom en overklig känsla att nu aldrig mer se henne. Hur ser livet ut utan Sanna?

Det finns så många tankar och funderingar. Tänk om jag glömmer bort hennes röst? (!)

Paniken i bröstkorgen växer varje gång det blir lugnt runt omkring mig. Tårarna tycks inte kunna ta slut. Jag minns hennes kramar - Varma, omfamnande, mjuka, älskvärda. Jag saknar Dig, Jag saknar Din röst. Jag saknar dina Kramar!


Kommentarer
Postat av: Erika

Beklagar sorgen djupt, har tänt ljus för henne hela dagen och tänkt på dig och dina kära. Försökt hedra henne på facebook, hon var en beundrans värd kvinna på många sätt.

Varma tröst kramar

Erika

2011-11-08 @ 23:18:24
Postat av: Liv

Tack Erika. :)

2011-11-09 @ 20:27:22
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0