Utbildningsdag med guldkant

Idag har jag varit på utbildning och Robin har jobbat så Ralf har fått vara med sin mormor. Robin drog vidare på lagfest efter jobbet och jag jobbade lite efter utbildningen så mamma fick komma med Ralf till jobbet. När jag och Ralf sen stegar in i hemmet så har mormorn och Ralfen fixat go-mat och fruktsallad. Väldigt lyxigt.
Ralf var extremt exalterad över att få äta maten som mormor och han hade tillagad och när han tog sin första tugga så sa han "Mmmmm, MOMOooo!"

Haha, gullungen.
Jag gissar att han har haft en lika bra dag som jag har haft.

Utbildningen var tokigt rolig och intressant. Den innehöll bland annat intuitionsträning (med ögonbindel. Svårt att beskriva utan att ni dömmer mig som en hockuspockus-tant) - Det ni! Jag hade tydligen alla rätt och fick höra att jag är extremt pricksäker. Jag blev förvånad själv. Ja, det var roligt i alla fall och utöver det vanliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0