Dagen i kort

Jag är sjuk. Jag har varit förkyld ett tag nu men det är på bättringsvägen men idag har jag haft kramp i magen hela långa dagen. Det kommer och går fortfarande. Kramp i magen är något som jag aldrig annars har haft om jag inte lidit av magsjuka så jag har inte så mycket erfarenhet i hur jag ska bete mig. Men jag märker att det bästa är att ligga stilla och slappna av. (Man kan verkligen få allt möjligt skit i och med kroppen när man inte får sova.)

Ralf har också gått och blivit sjuk. Helt plötsligt. I kväll somnade han i min famn i soffan med nästan 40 graders feber. Stackarn.

Idag har morsan varit här och barnvaktat medan jag och Robin fick sova. Det var skönt. Hon passade även på att tvätta och städa lite åt oss så när vi vaknade var golven och hyllorna rena och fina. Det kändes väldigt lyxigt. Tack för det Mor, du är bäst!

Ikväll blir det en film i sängen och förhoppningar på massvis med sömn i natt. Jag blir gärna av med magkramperna också.

Ha det fint.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0