9 månader i ett guavaträd

Jag fick höra på radio att en man i Indien kommit hem från jobbet och kommit på sin fru i en kärleksakt med grannen. När frun inte ville säga förlåt så sprang mannen upp i ett guavaträd vid huset och har stannat där sen dess. Det har gått 9 månader och mannen gör allt i/från  trädet. Han tänker inte komma ner för äns frun säger förlåt och frun vägrar.

Min spontana tanke, så här när det är 15 grader kallt och FORTFARANDE snöar, är att SHIT va skönt det hade varit att ha ett sånt klimat att OM jag vill klättra upp i trädet här utanför och stanna i 9 månader och överleva, så är det fullt möjligt.
 
Min andra tanke är HERRE GUD vad människors envishet kan göra göra mycket.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0