Måtte symaskinsproblemet vara löst nu

Jag var inne i stan en sväng idag. Jag hann dock bara gå på singer (symasiknsaffär för er som inte vet det) innan jag fattade att jag var tvungen att åka hem och vila. Men det kan hända att jag löst mitt symaskinsproblem (woohoo!). Mannen som jobbar där gick grundligt igenom allt i från hur jag ska trä tråden till... ja en massa i hur maskinen funkar och vad som oftast gör att man får de problemen som jag fått. Så ikväll när Robin är hemma och kan hjälpa mig lyfta ut maskinen från förådet ska jag kolla om problemet kan vara löst. Det hade ju varit förträffligt :) Vi får se.

Annars får jag helt enkelt lämna in det till honom så han kan kolla på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0