Tråkig dag är snart över

Usch, det har varit en sån riktigt riktigt tråkig dag idag. Först har jag varit soffliggandes fram till 14.30, pga onda sammandragningar osv., då jag var tvungen att gå till vårdcentralen och träffa doktorn som kallat mig. På vägen till Vårdcentralen halkade jag och gjorde illa mig rejält, vette tusan vad som hände, men oskönt blev det ända från ljumsken upp till naveln. Framme hos doktorn så fick jag ett dåligt besked som gjorde mig arg och ledsen. Kom hem och försökte i all hast slänga ihop en lasange mitt i smärtan sittandes på en stol (längtandes efter att få lägga mig ner i soffan och dö) som blev något misslyckad. Är nu ofömögen att göra någonting vettigt över huvudtaget, kan knappt resa mig upp själv, har konstanta sammandragningar och ett riktigt dåligt humör.

Nu ska jag tröstäta hallonsorbé och i morgon ska jag vakna och få en mycket bättre dag igen. Den här dagen behöver jag ingen repris på.

Någon som vill låna mig en plaststol som jag kan ha i duschen förresten? - hör av er!





Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag har en som du kan få låna! I plast och ihopfällbar, IKEA style.

Men jag har ingen bil att frakta den med. Be Robin ta den när han hämtar Ralf från dagis nästa gång. Just give me a call honey.



Kram!

2012-02-04 @ 22:10:56
URL: http://fruktflugan.blogg.se/
Postat av: Liv

ÅH Lovely! Jag ska säga det till honom :)

2012-02-05 @ 18:54:00
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0