Träna...

Jag sitter och hjälper mamma med lite jobb framför datorn, men kan inte sluta tänka på träning och träningskläder. Jag börjar bli desperat. Jag längtar så mycket efter att få adrenalinet pumpat i takt med hjärtat och få svettas ordentligt. Jag vill få tillbaka mina krafter, min kondition, min balans.

Jag till och med drömmer om att tränna nu för tiden och då framför allt att jag springer. Jag springer snabbt, snabbt snabbt, och njuter av att känna vinden vina i mitt ansikte.

Jag känner hur min rygg börjar tröttna på allt stillasittande och liggande, och framför allt att jämt ligga på sidan upppallad på kuddar så ryggraden hela tiden ligger snett.

Nåväl, nu är det bara ca 4 veckor kvar tills bebben kommer och där med ca 10 veckor kvar tills jag kan börja träna igen. Tiden går och snart är jag där :)

Nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt kära vänner.



Kommentarer
Postat av: Fanny

Hojja gumman.. du har haft tuffa månader. Du gör det bra! Snart kommer belöningen. Kramar <3

2012-02-17 @ 04:25:59
URL: http://fruktflugan.blogg.se/
Postat av: Liv

Tack Fanny!

Ja, snart kommer belöningen och det har varit värt varenda dag. Men fy fan vad jag inte önskar detta någon. Kram

2012-02-17 @ 12:10:16
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0