"Det ända du ska göra nu är ligga ner och ta det lugnt" - Barnmorskan

Jag längtar så extremt mycket till att kunna träna och nu är det "bara" 4.5 - 5 månader kvar tills jag får träna igen. Känns som en evighet. Men då ska jag träna utan dåligt samvete, Robin ska få vara hemma med båda barnen medan jag tränar och njuter av att musklerna bränner och svetten rinner.



Det är ibland extremt frustrerande att inte kunna röra sig som man vill. Som tur är så finns det ju andra saker som är roliga som man kan göra ibland. I veckan har en av mina barndomsvänner varit här (tyvärr pga tråkiga omständigheter, men ändå) och jag har fått chans att umgås med henne 3 dagar i rad! Idag har vi varit i måttsund och spelat kort hela eftermidagen och nu ska jag iväg på coop och köpa massvis med frukt. För nu är det fruttialainen som gäller!


Kommentarer
Postat av: Angel ☆

Hej!

Var gärna med i min tävling : Veckans blogg där du har chansen att synas i min sidomeny i en vecka och ta del av mina besökare :)

Direktlänk här: http://dinn.blogg.se/2012/january/veckans-star-ny.html#comment



Jag gör även gärna bloglovin byten så du vet ;)



Vill du inte ha dessa här kommentarer ber jag om ursäkt :)

2012-01-06 @ 20:28:42
URL: http://dinn.blogg.se/
Postat av: johanna

Det har varit helt underbart! Saknar redan er och din fruktsallad ;)

2012-01-06 @ 22:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0