Hela dagen har helt enkelt bara varit perfekt

Har haft en fantastisk dag.
1. Har sovit hyfsat bra i natt
2. Smärtan i bäckenet har legat på mindre än en 9a.. kanske en 7a vilket är bra.
3. Var på mottagningen redan 07.00 i morse men fick en vila under dagen på 1.5 timmar. Det var behövligt.
4. Haft 3 super-häftiga behanlingar och väldigt nöjda kunder.
5. Middag bestående av Quornfärslimpa och klyftpotatis, morot och broccoli.

I morgon funderar jag på att inte plugga lika länge som jag brukar utan hämta Ralf tidigare från dagis, så vi kan åka på badhuset eller något annat roligt. Jag går utbildning sen hela helgen så det är min enda chans att hinna umgås lite med honom.

Vi får se hur bäckenet mår i morgon om det kan vara en möjlighet :)

I helgen har jag även bokat in mig på en KS-behandling. Det ska bli fint, jag hoppas att det kan hjälpa mina bäckenproblem lite.

Snart är det sveriges mästerkock. Kanske att jag unnar mig lite färsk ananas till det ;)
Ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0