3 blogginlägg i ett... skulle man kunna säga.

Det här med sommar och semester är inte så mycket uppvilande utan mer ta igen, kom igen, kom igång. Kul är det, men mindre bloggskrivande verkar det bli. Jag har haft fullt upp senaste tiden. I onsdags för en vecka sedan var jag och 4 vänner ute på BBB och åt en fantastiskt middag ihop. 3 fantastsika rätter med underbar dryuck till, mousserat rosé, drink, kaffebaileys, vin och champagne. Det enda jag betalade var dock 100 spänn för taxin hem. Fanny hade nämligen vunnit en tävling på Facebook där hon fick ta med sig 3 vänner och äta och dricka hur mycket vi ville under en kväll. Tack för det Fanny.
Så jag, Annelie, Evelina och Fanny hade det mycket bra tillsammans utan att känna att vi tog från "semesterkassan" :)
 
Lite bildbevis:
 
Förrätt: Vitlöksbröd med aioli (eftersom jag var veg fanns det inte så mycket annat. De andra åt löjrom)
Varmrätt: Lax
Efterätt choklad... kaka? Nej, vad hette det nu? Ja ni ser ju bilden. Med någon rabarber grej. Superduper gott var allt.
En bild på när Petter öppnar skumpan, midnattsolen och lite drinkar. (Den ljusgröna var godast, den hette Nybergaren)
 
Kvällen var fantastisk. Magisk. Underbar.
 
 
Sen kom mina kära släktingar upp från västkusten. Vi har spridit Sannas aska, spelat kort och jag har fått tillfälle att visa upp senaste stoltheten i familjen. 4 riktigt bra dagar blev det tillsammans ute i måttsund.
 
Ralf fann sin gammelmorfar åter igen och snart ska vi ju ner så då får de (vi) träffas mer.
 
 
Jag har kommit igång bra med träningen, men jag märker att jag inte kan gå för hårt fram med tunga vikter, så jag håller mig till core, spinning, funktional moves, indoor walking och sånt. Får se om jag går på body pump i helgen eller hoppar det. Jag vill ju inte bli skadad.
 
I dag kommer en av de bästa till standen och det ska bli underbart att få se hennes nuna. I helgen åker vi till stugan igen, lite jobb på söndag och nästa vecka kommer även en annan vän upp. Sen åker vi ner till västra götaland och gottar oss.
 
Det är inte bara naturen som blommar på sommaren utan även livet, allt blir ju bara så mycket lättare och roligare. Jag älskar sommaren.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0