Ny våg?

Jag vill väga mig!!!
Jag har ätit väldigt bra mat den senaste tiden. Helt plötlsigt fick jag liksom energi och inspiration att ta tag i det ordentligt. jag har även kommit igång med träningen bättre. Både hemma och på gym. Det är mestadels pilates, spinning och core. Men jag kör lite bodypump också. Försiktigt. Jag vill inte gå för fort fram.

Igår fick jag magsjuka och det enda jag fick i mig kom upp igen och idag har jag kännt att jag kan äta, men inte vad och hur som helst. Nu sitter jag och äter en bärsmoothie på hallon, hjortron, havtorn, saften från det hårda mittpartiet i en annanas (råsaftcentrifug!), mango, acai och bipollen. Mmmm, precis vad jag behöver.

Men nu är det ju ett tag sen jag vägde mig och jag hade så gärna velat se vad det har gett för resultat. På måttbandet visar det ju minus några cm men det kan ju lika gärna vara "bebis-magen" som dragit ihop sig.

Vår värsting-våg har gått sönder och jag saknar den... Någon som kan tipsa om en ny bra?


Kommentarer
Postat av: Marlené

Hej! Kolla i. Withings våg! Jag har den, super! Kollar BMI fettmassa osv http://store.apple.com/se/product/H4867VC/A/WiFi_body_scale_by_Withings

2012-06-12 @ 14:03:33
Postat av: Liv

Ja det är ju typ en sån jag vill ha. Men varken jag eller Robin har Ifone.

2012-06-12 @ 18:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0