Tänkte spinnpumpa..

Ikväll tänkte jag dra iväg på spinnpump. Fy tusan va roligt det ska bli, men jag måste ju erkänna att det är med skräckblandad förtjusning. Å ena sidan ska det bli så härligt att få röra sig och svettas ordentligt och känna hur musklerna skakar i takt till pumpande musik.
Å andra sidan så är det inte helt samma sak att gå och träna när man inte känner sig som sig vanligt (dvs smal, stark och snygg hehe;) ) Det är helt enkelt lite läskigt att gå och träna och inte riktigt veta hur mycket man orkar. OM man orkar?

Mina vanligtvis väldigt förstora träningskläder som jag hade förra gången jag hade fått barn, sitter i alla fall bra. Eller, är inte för stora längre så jag har i alla fall något att träna i. Jag hoppas dock att de blir förstora snart igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0