Ibland hinner man bara så himla mycket en förmiddag.. ibland

Håller just nu på att förbereda inför denna helg. Vi åker till stugan och arbetar igen, och när man har små barn så är det mycket som ska med.
Jag håller även på att förbereda mat så vi slipper laga all mat där. Just nu håller jag på att koka potatis så jag kan fixa till en potatissallad. Så får vi hålla tummarna att solen kommer tillbaka så vi kan grilla.
Jag har rensat, städat, och ska strax tvätta. Sen tänkte jag även göra glass. Men jag får se om jag hinner, jag ska även hinna handla, hämta Ralf från dagis och möjligtvis träffa en vän på stan.

Jag har aldrig förr gjort glass, men jag tänkte att när jag nu gjort maränger som är supergoda så måste jag ju göra glass till det :)


Kommentarer
Postat av: johanna

Fifan vad du är grym Liv! Puss!

2012-05-25 @ 10:52:40
Postat av: Liv

Ja ibland har man energi som heter duga!

2012-05-28 @ 06:33:58
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0