En riktig Pudding

Gårdagens festligheter fick mig på gott humör. Andra positiva saker som hände var:
Jag kände inte av min onda hals
Jag kände inte av min hemska träningsverk som gör att jag knappt kan röra mig
Jag kände mig som en pudding
Jag var en pudding
Jag fick komplimang för min sångröst av grabbarna i bandet som vi lyssnade på
Jag fick komplimanger för min frilla av vakten
Jag fick höra att jag är snygg
Självförtroendes åkte upp typ 2 meter
Jag kände mig ung och busig
 
Imorse när jag vaknade kände jag mig dock inte som någon pudding. Inte så ung och busig heller. Mer gammal, plumsig, slö, svag, törstig och kaffesugen. Alkoholens baksida. Tur att man inte festar så ofta, det hade man ju inte klarat av!

Leos lekland fick mig att hitta tillbaka till mig själv. Lek och bus!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0