Gymmet

Har varit på Inpuls och kört i gymmet med morsan i dag. PTn petter har satt upp ett grymt bra program som jag nu tänkte köra med 2 ggr veckan. Jag varvar med pilates, body step, spinning, core, body pump, funktional moves, zumba och alla andra pass på Inpuls.
Det passet som passar tidsmässigt egentligen. I morgon är det pilates med Susanna. Hon är den bästa pilates instruktören på inpuls. Enligt mig, alltså.

Jag hade Petter som PT när jag var gravid och hade foglossningar också. I hopp om att kunna träna, fick fin fina övningar, men mina foglossningar blev ju tyvärr så illa så jag knappt kunde röra mig. Det blev inte så myucket med det med andra ord. Men han är bra.

Petter tränar också Luleå hockey. Här är hans hemsida om du är intresserad.

 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

En blogg i min smak... jag tittar gärna in här igen :-)
Mvh /Sandra

2012-11-17 @ 23:52:46
URL: http://dimmasmattes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0