Snart är jag tillbaka..

Hej hopp!
Nu är Ralfs farfar här och leker ute med Ralf i lekparken. Roligt för oss alla, och jag passar på att dricka en kopp kaffe i hyfsad lugn och ro.

Jag vägde mig nyss. Efter att jag ätet ett ordentligt mål lunch, och jag blev glatt överraskad. Jag brukar väga mig naken på morgonen, och nu blev det nyäten med kläderna på och vågen visade att jag gått ner 5 kg på 3 månader. (Ett kilo under 70 strecket, woho!) Det är snabba ryck enligt mig, inget jag räknade med. Men jag svälter mig inte, tränar inte onormalt mycket och känner att jag har en livsstil som jag kan leva med i resten av mitt liv. Så vill det gå fort så får det väl göra det då.
 
Det är nice, men några kilo till behöver försvinna för att jag ska kunna använda mina älskade kläder igen. Det betyder att jag kommer slippa springa runt i Robins kläder, även om jag börjar trivas i dem nu :)
 
 
Strax ska jag iväg till jobbet och fixa i ordning.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fifan vad gött! Du verkar ju vara på precis rätt spår :) Känner faktiskt att jag är där någonstans själv just nu. Jag tränar ca 3 ggr i veckan, äter bra 6 dagar av 7 typ och mår så bra! Har tappat typ 4 kg sen augusti och den takten kan väl vara lämplig. Precis som du känner jag att jag kan leva såhär. Det är härligt när man känner att man är på rätt spår! Kram!

2012-11-20 @ 15:53:15
Postat av: Liv

Ja jag känner mig på helt rätt plats. Jätte skönt!
Härligt Johanna!! Fan va nice :) Först läste jag dock att du inte åt en dag i veckan, Blev lite chockad och läste om och sen när jag läste om meningen så såg jag att så var ju inte fallet :)
Vad tränar du för något nu?
Kram

2012-11-20 @ 20:22:27
URL: http://liivligt.blogg.se
Postat av: Elina mamma till Nellie 1 år

Va med och tävla om ett gulligt klädpaket (Du kan även köpa produkten om du inte vinner) tävla på http://elinaadele.blogg.se/2012/november/tavling.html

Lycka till!

2012-11-20 @ 22:20:19
URL: http://elinaadele.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0