Första löprundan gick ju galant!

Jag har precis kommit hem från min  första löprunda på ett år typ. Det ju gått 6 månader sen förlossningen och jag tänkte att va fan, jag provar. UNDERBART! Och fy fan va bra det gick. 6 km... i sträck! Jag förväntade mig inte att det skulle gå så bra, men det var verkligen roligt. Jag har ju ändå tränat endel annat så det ger väl också en hel del :) Jag hoppas bara inte mina knän pajar nu när jag gått ut lite hårt så här i början. Jag ska strecha mycket och hoppas på det bästa :)
 

Det var blött och mörkt på Ormberget men det var mycket folk som var ute ändå så det var inte läskigt.
Nu längtar jag till nästa gång jag kommer mig iväg!

Nu är det fruktsallad och project runway sverige!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0