Motstånd

Jag går kurs i helgen. Ks-kurs med fokus på hjärtat. Det har varit endlöst med motstånd. och det dyker upp nya saker hela tiden för att jag inte ska kunna gå, eller att det åtminstonde ska vara jobbigt och svårt att gå den.

Jag vill ju så gärna, jag har längtat och ser fram emot det otroligt mycket. Men just nu börjar jag undra om det kan vara så att det ionte är till för att jag ska gå den?
Jag ska vara där om 3 timmar, och det tar ca en timma att köra dit, och nu helt plötsligt har jag fått veta att jag inte riktigt vet hur jag ska ta mig dit!? När jag precis hade löst allt annat strul i morse, så dyker liksom det här upp nu. Otroligt!

Jaja, jag är öppen lösningar så jag hoppas att det fixar sig. Ibland måste man ju kämpa lite för det man vill.

Nu ska jag bara snabb-yoga, duscha, äta lunch, packa grejer, göra mig i ordning, och förhoppningsvis åka :)
 
Håll en tumme eller två för mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0