Zalando

Ja... Jag har klickat en en beställning från Zalando. Och Robin lärde mig få tag i rabattkoder på internet så beställningen blev 10% billigar. Mycket trevligt! Så, jag är nöjd och han är nöjd och då kan det väl inte bli bättre?
Nu läångtar jag bara tills paketet kommer hem!

För övrigt så ska jag bli återförsäljare till en massa UNDERBARA produkter. Jag har skickat in org. nummer och reg.bevis så nu ska de bara godkänna mig som återförsäljare. Då ska jag beställa hem en massa finfina produkter som är bra för ens inre, yttre, ens sinnen, njutning osv. Det ska bli så roligt!
 
Jag berättar mer sen :)
 
Är nyss hemkommen från söndagspilatesen och ska nu fika lite. Ha en fin kväll och kommande vecka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0