Jag tror att det är en vändning som är på G

Ryggskottet är typ över. Jag är öm och blir väldigt lätt trött i ryggen. Det är extremt stelt runt sacrum, så jag känner det till och med när jag går, + att min Atlaskota hängt upp sig. Men jag fick hjälp av Kari-anne på Luleå Kiropraktorklinik i dag igen (4 gången på en vecka). Hon är bra.
Nu efter behandlingen har jag så fruktansvärt ont i huvudet. Näst intill migrän. Jag ligger på soffan i mörkret, Robin är hemma från jobbet och försöker lägga ungarna. Just nu är allt tyst och det är så sjukt skönt!
 
Just nu hade jag behövt en ks-behandling så min kropp får lugn och ro och vävnaderna får hitta tillbaka till sin grundrörelse. Tyvärr så finns det ingen i Luleå som jag känner att jag vill gå till just nu. Så jag får se om tid och ork kan finnas för att åka till Boden eller Piteå. Ibland önskar man att man kunde klona sig för stunden och göra en behandling på sig själv..
 
Det är skönt att Robin kan vara hemma i alla fall. Det betyder mycket att få hjälp.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0