Dåliga nyheter

Idag har jag fått dåliga nyheter. En väldigt kär person har åkt in till sjukhuset, pga av extrem smärta i ryggen, och blev kvar där. Det visade sig att hen har Aortaaneurysm. Läget verkar akut och möjligen ska hen opereras i morgon. Jag känner mig väldigt orolig. Blir det en operation så är det en väldigt riskabel sådan, och det kan mycket väl hända att det går åt helvete. Hen dör. men det kan också gå bra. Blir det inte en operation så är det fortfarande ett akut läge, brister den så dör hen omedelbart. Och läkarna säger att de inte vet om den brister om en dag eller om 5 år.

Jag ska försöka få mig lite sömn och sen ska jag försöka få komma in till hen på sjukhuset i morgon. Besökstiden är egenltigen mellan 14-20, men framför allt om hen ska akutopereras så måste de ju förstå att jag måste få träffa hen innan!
Jag längtar efter ronden i morgon, så jag får lite mer svar.

Gahhhh! Jag hatar dåliga nyheter, jag hatar allvarliga sjukdomar, och jag hatar att vara orolig och leva i ovisshet. Håll tummarna för mig och min kära, snälla ni.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0