Lill-hjärtat


Jag blir så glad i lill-hjärtat



Ju närmare sommaren vi kommer ju mer vill jag lyssna på svängig musik. Det måste ha med vårkännslorna att göra.
Hjärtat och sinnet blir lättare och gladjen måste få utlopp.
Det enda som jag inte är så förtjust i är att min näsa och mina ögon börjar djävlas med mig. Det kliar så fruktansvärt i min näsa dessa dagar, jag antar att det är snömöglet som börjat komma fram som är problemet, och snart så börjar väl även pollen bli ett problem. Men med rätt piller och droppar så ska det nog funka det oxå. Jag längtar!

Nu är snart även denna natts jobb avklarat. Så nu är det bara att fetvända tillbaka dygnet för i morgon bitti ska jag upp och jobba redan klockan 7.00 igen. Det blir tuft, men det går. Jag ska försöka att inte sova så många timmar nu på morgonen så jag bli trött tidigt i kväll.

I helgen blir det 25 års fest i Umeå. Ünterart!
Min kära vapendragare Johanna fylde 25 i måndags så det måste ju firas. Ska bli kul att komma från stan fr en helg och umgås med nära och kära.

Well, nu ska jag packa ihop och börja dra mig hemmåt.

Tjiing!


*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag så himla glad att ni kommer. Wihoo! :) Jag längtar.

2009-04-15 @ 06:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0