20 Kg +

Måndag igen. Ja vad ska man säga, det har varit en jäkligt fin helg. Dock så fick jag inte chans att känna på Johannas bebis men men, man kan ju inte få allt här i livet.

Johanna Och Fredrik
Kolla in va stor hon har blivit! Jag tror att det bor en stark flicka där inne!


Jag passade även på att klippa Robin inför jul :)



Idag har vi varit hos Barnmorskan och uppdateringe ser ut som så:
Grodan är nu fixerad.
Jag har gått upp 20 kg i vikt allt som allt.
Bm  tyckte att Grodan kändes som en lååång bebis.

15 Dagar kvar nu till Bf och tiden går EXTREMT sakta. Jag längtar så mycket efter att få se den!!! Förlåt att jag tjatar, men va fan.. ska vi snabbspola?


*

Kommentarer
Postat av: J

goojul

2009-12-23 @ 19:23:52
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0