Upplistat om mig

Namn:
Liv

Ålder:
25

Stjärntecken:
Lejon

Boende:
Bostadsrätt Luleå
Förhoppningsvis hus om något år

Civilstatus:
Sambo

Sexuell läggning:
Bisexuell

Utbildning:
Under utbildning till hälsovägledare/friskvårdsterapeut

Träningsform:
Yoga
Styrketräning
Promenader lite då och då

Intressen:
Hälsa
Musik
Psykologi

Tattuering:
Ja

Älskar:
Människor som brinner för något
Människor som kämpar och når sina mål
Djur & Natur
Att vi är så olika
Galna diskussioner
Att resa - att se och uppleva det som inte vardagen kan erbjuda
Sitt-duscha
Att vara gravid

Avskyr:
Lathet
Löften som inte hålls
Onödig egoism
Förbittrade människor (det är stor skillnad på att vara tillfälligt bitter)
Slöseri

Tror på:
Spöken och andra "konstiga" saker
Att människan i grund och botten är god
Possitivitet

Tror inte på:
Bortförklaringar

Handikapp:
Dyslexi
Dåligt minne

Politik:
Grön

Kropp:
169 cm
Höggravid (en månad kvar till bf)
81 kg (uppgång 16 kg hittills)

Religiös åskådning:
Buddhist inspirerad

Presonligt:
Jag gillar inte Takida
Stör mig inte på Anna skipper
Är vegetarian men ogillar inte er som äter kött
Föredrar kvalitet framför kvantitet
Och jag är INTE rädd för kvinnan i apoliva reklamen

Motton:

"Alla är någons längtan"

"Att svettas och skratta varje dag, gör ett hälsosammare liv"

"Du bygger din egen framtid"

"Att vara rädd för att dö räcker inte som skäl att leva"


Ides inte skriva alla sånna vanliga saker som alla skriver.
Men det var lite om mig som du kanske redan viste.. eller så inte?


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0