Frågelista....

En sån där lista.



1) Vad var det senaste du stoppade i munnen?
- Vatten

2) I ditt senaste sms står det?
- "Okej, jag ska kolla upp det där :)"

3) Vilken är den senaste låten du lyssnade på?
- Don't Stop Believin' Journey (Cover) Nick Pitera

4) Om du verkligen hatade någon och fick välja deras begravningsmusik, vad skulle det vara?
- Skulle aldrig göra det.

5) Var är din pojkvänv/lickvänfv just nu?
- brevid mig och sover.


6) Välj ett ärr på din kropp?
- Välja till vad? Snyggast, fulast, roligaste historian bakom, tråkigaste historian bakom?

7) Vilka är dina favoritfärger?
-Grönt

8) Vem är din mest religiösa vän?
- Vet ej.. Jag själv kanske?

9) Vilka i ditt liv litar du på?
- De som gör sig förtjänt av det.

10) Om du skulle byta namn, vad skulle du heta?
-Har bytt. Efternamnet till Ranweg. (släktnamn)

11) Vad skulle du göra om någon sa till dig att du var den vackraste människan i världen, och att denne skulle kunna göra vad som helst bara för att få vakna upp bredvid dig varje morgon?
-Beror väl vem som säger det?!

12) Hur ofta svär du?
-Önskar jag kunde svara "aldrig" men det är nog snarare tvärt om!

13) Litar du på alla dina vänner?
-Nä, men mina nära vänner.

14) Skulle du kunna flytta till ett annat land för kärleken?
- Beror väl på för hur länge och vilket land det är.

15) Tror du att allt som händer har en anledning?
-Nä, inte allt, men mycket. Jag tror att man kan finna något bra i alla som händer.

16) Säg några saker du INTE tolererar i ett förhållande?
-Oj, skulle kunna rabbla upp i timmar efter allt jag lärt mig från furr. Men otrohet, våld, oärlighet och självupptagenhet, respektlöshet är väl de största..

17) Vem av dina vänner tror du skulle passa bäst som prostituerad?
-Eh?.. Jag förstår inte vilka bra egenskaper man värdesätter i den branchen?

18) Vilka egenskaper hos det motsatta könet tycker du är viktigast?
- Ärlighet och uppriktighet, omtänksamhet, rätt typ av självförtroende.. som med alla människor.

19) Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta famtiden?
- Mycket. Bli färdig utbildad, få klart min tattoo, föda barn, komma in i mamma rollen, gå ner i vikt efter förlossningen....

20) Om du vaknade upp efter en längre koma, vem skulle du ringa?
-Mor Eller Robin

21) Tror du att du skulle bli en bra förälder?
-Ja det hoppas jag verkligen, annars kommer jag gå i bitar.

22) Vart togs din profilbild?
- I sovrummet när jag bodde i 2an

23) Ärligt, vad tänker du på just nu?
- Vad jag har i blodvärde.

24) Vem känner dig bäst?
-Jag, i egen person. förutom mig.. vet inte.. mamma, robin eller nån polare.

25) Vad är helgens planer?
- Ingen aning. så långt har inte hunnit tänka

26) Vad har du på dig just nu?
- Ett täcke och en dator

27) Har du någonsin slagit ett träd?
- Inte vad jag har laggt på minnet. Vet inte varför jag skulle göra det?

28) Har du någonsin smygit ut ur huset?
-När jag var ung jaa!

29) Aldrig sova eller aldrig äta?
- Omöjligt att svara på, de är ju de två bästa sakerna som finns!!!

30) Är du en morgonmänniska eller kvällsmänniska?
- Periodare!! Men nu för tiden mest morgonmänniska om vi nu ska uttrycka det så.

31) Finns du där för dina vänner?
-Ja. Alltid. Det hoppas jag att de vet!

32) Gillar du att umgås med andra människor?
-Ja.. jag är ett litet flockdjur inerst inne tror jag.

33) Har du lätt att förlåta andra?
-För lätt tyvärr, men jag ska bättra mig på den grejen.. less på att bli sårad.

34) Skulle du någonsin dela pojkvän/flickvän med din bästa vän?
-Eh, nä (!).. men strul har man ju delat nångång i allt för unga och onyktra dar...

35) Har du tappat nån dina vänner nyligen?
-Tyvärr så tycks det dö någon vartannat år..

36) Pratar du med någon under tiden du fyller i denna quiz?
- Nä, NORMALA människor sover den här tiden

37) Finns det någon du bör reda ut saker med?
-Inte vad jag kan komma på

38) Kommer någon ringa dig ikväll?
- Ja det utgår jag ifrån.

39) Vill du ha ett förhållande just nu?
-Jag har ju redan ett.

40) vad ska du göra nu när du svarat på alla frågor?
- Göra ett till försök att ragga hem John Blund igen


Shit va trista frågor.. sorry för det. Men jag har fan ingenting att göra!


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0