Skratt, tankar och musik

Fan vilken rolig video, jag dör av skratt när jag ser den!



Peace and Love i sommar :D

Sjukt bra band som ska dit

Abalone Dots
Anna Ternheim
Atmosphere [US]
August Burns Red [US]
Backyard Babies
Blindside
Bongo Brains feat Stefan Sundström
Bullet
Caj Karlsson
Chris Cornell [US]
Cult of Luna
Dengue Fever [US]
Deportees
Dia Psalma
Division Of Laura Lee
Erik Hassle
Evergrey
Fatboy
Frida Hyvönen
Gentleman & the Far East Band [DE]
Gogol Bordello [US]
Goodlooking Trash
Governor Andy/Inna Style Band
Graveyard
Hanna Berglund
Hello Saferide
Henry Rollins [US]
Håkan Hellström
Immortal Technique [US]
Jahcoustix [DE]
Jenny Wilson
Jerry Williams
Johan Johansson
Jonathan Johansson
Jonna Lee
Kalle Baah
Kleerup
Kung Henry
Laakso
Laleh
Lars Winnerbäck
Lykke Li
M83 [FR]
Maria Mena [NO]
Miss Li
Moneybrother
Monster Magnet [US]
Mötley Crüe [US]
Opeth
Pain
Parken
Perssons Pack
Peter Doherty [UK]
Promoe
Prop Dylan and The Reptilebrains
Raised Fist
Razorlight [UK]
Robert Belfour [US]
Sanna Carlstedt
Satyricon [NO]
Slagsmålsklubben
Sonic Syndicate
Sophie Zelmani
Strindbergs
Sugarplum Fairy
Sven Zetterberg Blues Band
The Coffinshakers
The Kooks [UK]
The Living End [AUS]
The Sounds
The Soundtrack Of Our Lives
The Stranglers [UK]
The Temper Trap [AUS]
The Wildhearts [UK]
Thåström
Tiamat
Timbuktu
Titiyo
Turbonegro [NO]
Tysta Mari
Ulf Lundell
Volbeat [DK]
Witchcraft


SCHNÜKEN!?
Jag undrar om man ens kommer hinna se ala som man vill se... det är ju så sjukt många bra band!


Sitter på jobbet just nu och grubblar, det är helt enkelt inte bra för mig att jobba natt.. jag grubblar för mycket då. Nåväl det får gå ett tag till.. tills jag kommer på vad fan jag annars ska göra för att tjäna ihop mitt levebröd.
Vissa saker måste jag helt enkelt ta tag i. Det går inte att blunda, i så fall kommer man få en käftsmäll av livet en vacker dag och det är ju djävligt onödigt.

Kommer på mig själv ibland och tycker att jag blivit så vuxen och ansvarsfull. När hände det?
Jag antar att det har kommit smygandes, men det kom verkligen till mig först för nån månad sen. Skumt! Mina senaste värsting år måste verkligen ha format mig. Det gör mig glad. Jag börjar mer och mer trivas med mig själv och litar på att det som jag känner inte är fel. Känslor kan inte vara fel. Men det gäller att lära sig utrycka dem rätt och kommunicera.

Kommunikation är verkligen a och ö.

Jag tycker att det är så tråkigt när människor inte förstår att vi alla är olika och fungerar på olika sätt, visst är det jätte bra att man har sina åsikter och tycker att de är det rätta åsikterna, men man måste ju oxå kunna ha förståelse för att andra har sina. Man har olika erfarenheter och befinner sig oftast på olika platser i en händelse. Låt då känslorna vara olika också!

Nu håller jag på att bli vindögd här av trötthet så nu ska jag slå på en film och hoppas att tiden går fort.

Först några låtar av bra band som ska på Peace and Love









Hoppas ni sover gott.



*

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt härligt :D



blir det idag då?

2009-03-25 @ 05:07:02
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det känns fint att läsa det du skriver, skönt att du mår så mycket bättre nu :) Det gör mig glad.

2009-03-25 @ 09:25:12
Postat av: Livan

Tack gullet, Jo det är fantastiskt att känna ro i kroppen.. och känna glädje över saker :D

Puss

2009-03-26 @ 00:32:27
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0