Mys-dag

Idag har det varit en extremt lugn dag, Jag har int ens gått på en promenad !!
Jag har tvättat  och tömt diskmaskinen.. Annars har vi bara myst och lekt. Ralf har varit en känslig kille idag som behövt mycket närhet, kärlek och vila så då fick det bli så. Sen har jag fått hem alla kläder som jag beställt åt honom och jag längtar otroligt mycket efter att kunna börja använda dem. Vissa var i stl 68 och vissa i stl 80.

Jag tror att något plagg passade i 68 men en del var för stora.. typ bodysuitsen från småfolk och hollys. På tal om hollys.. fan vad jag älskar det märket. Kvallitén är helt gudomlig! Jag kommer sörja ihjäl mig när han växer ur den bodysuiten han använder nu från dem, men samtidigt längtar jag efter att han ska passa i den nya.. typiskt att både vilja äta kakan och ha den kvar.

I morgon blir det öppna-förskolan igen tillsammans  med johanna. Det blir kul.

So long!


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0