Onsdag 21

Idag har Ralfen fortsatt att vara mammig. Det är verkligen på gott och ont. Det som är ont är min rygg =/ det som är gott är att jag får så mycket mys och kärlek :)

Det händer inte så mycket när Ralf är så här mammig, för jag hinner inte fixa så mycket här hemma. Tömma diskmaskinen typ och gå på promenad.

Men vi har hunnit shoppa lite i alla fall. Kläder och en gåstol :) Gissa om Ralfen blev nå nöjd? Hoppas det håller sig så, det skulle i så fall betyda att jag slipper gå runt och böra han hela dagarna. Det låter tidigt, jag vet.. Men han är så otroligt stabil i nacke, rygg och bål och stark som tusan i benen. Det enda som saknas är balansen.

Brås han på sin far så går han när han är 7 månader.




*

Kommentarer
Postat av: Fanny

Naw! Tusan så söt han är!! :)

2010-04-21 @ 23:43:30
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0