LLLalf

(runt 13) Träningsvärken efter gårdagens yoga-pass är ett faktum. Det är som att den växer till sig, i morse var det nämligen inte alls så här mycket! Det kan kanske bero på promenaden jag var på tidigare. En och en halv timmes promenad runt sjön och skurholmen-örnäset i snabbt tempo. Runt sjön tog bara 50 minuter och jag tänkte att det var lika att få Rlaf att sova lite längre än så. (Annars riskerar man att få en väldigt sur bebis!!) Jag var helt blöt i svett när jag kom in.

Robin är inte hemma föräns vid 20-tiden i kväll så det blir nog en till sån promenad för mig. Yoga får jag nog vänta med tills i morgon.

Jag längtar till i sommar då man inte behöver tänka på att Ralf behöver ammas. Då kan man ju göra det vart som helst.. så man kan vara ute hela dagarna. Det blir fint det.

Ojdå. Upptäckte att jag inte skrivit klart mitt blogginlägg där vid 13.00-tiden

Nåväl, nu är det kväll och jag har hunnit med en runda till, via city! I city tog jag en kaffe med Malla och Liam och kollade läget i affärerna. Jag köpte ingenting (Duktigt va??!!). Nu ska jag och Robin käka sen middag och sen ivänta ev. besök.



Liam: Hu mål du lille vän?
Ralf: *dräggel*
Liam: Oj vilka små tummar du har LLLalf


*

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahaa dräggel svaret var ju bäst haha ;)

2010-04-17 @ 01:10:39
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0