Det där med att bitas

Oooo. Det har varit en extremt tung dag.
Jag orkar just nu inte tänka nå mer på min relation till min far. Den får vila där den är och jag är berädd att tala med han IRL men inte via internet.

Nog om det.

--------------

För övrigt så håller Ralf på att få en till Tand på över-käken Så jag antar att det är det som gör honom till ett litet monster som är gnälligt, vägrar att äta och dessutom sover som en kratta. OM det inte är så att han är inte i en "tillväxt-period" OCKSÅ.. Det kan ju vara så.. men vad vet jag.

Idag fick jag nog av matstrejken så jag tog gröten med katrinplommonpure som stod framför honom och hälde i vatten. Satte det i en flaska och så fick han äta gröten som välling. Det gick faktiskt bättre denna gång :)

(1-0 till mig)

Annars så biter han mig nu mer än gärna i brösten. Han ammar... stannar up.. och när jag tittar på honom då blixtrar det till i ögonen på honom och han biter.. sen skrattar han. Alternativt att han skrattar innan han biter. Förutom när jag visar för han att det inte är OK. Jag måste dock bli bättre på att säga ifrån, annars kommer jag snart inte ha några kvar.

Han ställer sig även upp helt själv nu, fast mot stöd så klart. Så det är extremt svårt att få honom att sova. Han ska krypa och försöka ställa sig IN   I    DET    SISTA.
Och stolt är han. Det är fint.

Nu har han slutligen somnat.

Jag har varit ute på en löp-tur (traskade lite också). Sen nattade jag han och nu sitter jag helt slut i soffan och gläds över att Robin kommer vara ledig i 4 dagar nu.. LOOOVELY!

Jag borde duscha nu på en gång, men jag orkar inte än....


*

Kommentarer
Postat av: Pippi

Du kämpar på bra =) shit, vad han växer. ser fram emot att få träffa er båda =)

2010-08-12 @ 22:15:58
URL: http://mirada.blogg.se/
Postat av: Fanny

Härligt att du börjar jogga! Vi måste göra det tillsmmans! :)

2010-08-13 @ 00:06:40
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: Livan

Pipp: Jo vi ses ju snart!

Fanny: Ja, än så länge är min kondis inte bäst.. men snart så :) Skönt var det i alla fall :)

2010-08-13 @ 14:36:17
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag joggar inte nonstop precis.. utan jag joggar ett litet tag och går ett tag.. mer än så orkar jag inte :) Men intervaller är ju bra har jag hört ;P

2010-08-13 @ 17:30:05
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0