Sysselsättningstips någon?

Stackars Ralfen, som håller på att få en ny tand att bita mig med, sover nu sött. Äntligen. Själv sitter jag givetvis vaken och funderar över vad jag ska göra.

Raffe klev upp tidigt tidigt tidigt i morse (före 6) och har haft det besvärligt. Han har även sovit som en kratta i natt. Tillslut nu så fick han lite alvedon (inte ens en hel dos) så han kunde somna om, han var nämligen jätte trött.

Jaha, vad ska jag göra en dag som denna då?
Folk jobbar eller är sjuka, eller har sjuka barn så jag misstänker att jag blir ensamvarg. Vad gör man då? Går på promenad och gymmar? Syr något? Odlar något?

Kom gärna med förslag

/Redan Rastlös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0