Lyxig behandling

Idag har jag bokat in en "Hot stone behandling" hos stans bästa massör. Andra gången gillt? Sist jag hade bokat in en så blev jag ju sjuk så jag var tvungen att avboka samma dag.. vilket tyvärr resultarde att jag blev fattig utan resultat. Hon tar nämligen fullt pris om man avbokar samma dag som bokad behandling. Inga konstigheter.

Men nu är jag frisk och jag hoppas att det håller i sig för den 28/12 ska jag dit och lyxa mig i två timmar. 1200 spänn är priset och jag tror att det är värt det!
Hennes andra massage är då lätt värd priset och tiden.

Nu är det inte länge tills halv åtta hos mig börjar och efter det tror jag att vi går och lägger oss.
Fåglar som vi är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0