Nackdelen med hett temperament och tv-spel

Jag ska nu berätta en sak som jag inte är stolt över men som jag trots allt kan se en viss ironi inför.

Sedan jag och min sabo blivigt beroende.. eller snarare besatta av att spela MarioKart på vårt Wii så har våra svordomar nått högre höjder. Vi drar så fruktansvärda ramsor av fula ord att vi nästan skämms medans. Man skulle kunna säga att svordomarna bytt dimension och nu hamnat i världsklass.

Men det ironiska i det hela är att vi saknar en av gummilisterna till ytterdörren så grannarna hör tydligt vad vi pratar om, om vi pratar lite högre än vanlig nivå, om de är i trappen alltså.

När man svär, så  håller man oftast inte Normal nivå, utan tar i från tårna och nästan skriker.

Jag undrar vad de tänker.

Nyss skrek Robin ut "Men förihelvete, kom fan inte och runka mig" Jag hoppas att ingen av grannarna var i trappen då. Vad ska de tro om mig?

/måste sluta svära



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0