2 cm kort

Idag var jag hos Kiropraktorn för första gången efter förlossningen. Och ja... jag har ju tyckt att jag kännt mig väldigt sned i höfterna, men SÅ sned ... inte konstigt att jag nästan haltat. Mitt ena höftben hade åkt så mycket på sniskan så mitt högra ben var 2 cm för kort (!!!)

Ralf var också där i dag och han behöver inte gå dit nå mer nu, om vi inte skulle märka att han blir sämre igen så klart. "Direkt han har dåligt i magen så är det bara att ni kommer så fixar vi det"  (Hon gör sånnt också)..
Känns ju tryggt att man har en backup om lill-magen börjar krångla.

Nu ska vi slå på en film.

Stan i morrn måste kirra nå papper från jobbet. Hör av er om ni vill dra en fika. Jag är inne runt lunch.


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0