I morgon blir det en bra dag

Ja som rubriken lyder så kommer det att bli en bra dag i morgon. Och jag längtar.

Ralf har haft ont i nacken i flera dagar och gråtit nästan hela tiden.. har det känts som. Idag masserade jag honom med varm "Vata-olja" Den är bland annat lugnande och värmande till sina egenskaper och han har varit MYCKET gladare efter det. Det verkar som att han fått tillbaka den där skiten i nacken igen för han vrider bara huvudet åt ena hållet och har lite svårt för ammningen, så i morgon ska vi tillbaka till Cecilia (kiropraktorn) och se om hon kan hjälpa oss så att vi får lite lugnare dagar.

Det ska bli fint.

Dessutom så är Robin ledig från jobbet och jag ska tatuera mig... Så det blir en bra dag i morgon.


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0