En sånn töntig fråge-grej

Kan ju inte låta bli att svara på en rad sådana ointressanta frågor i brist på annat..

Vilken svordom använder du mest?
Usch, ramsan vill jag inte ens skriva här, så jag nöjer mig med att säga "bajs"
Äger du en iPod? Japp
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Han går tyvärr inte att ställa.. (hostar)
Hur många resväskor äger du? 1-2?
Använder du flip-flops? jo sommartid
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? ta den tror jag.. det är i alla fall så det brukar bli
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa.. ny bil?
Har någon någonsin kallat dig lat? Tror inte det...
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Har gjort.. nu räcker det med att amma.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? nää.. eller? :D
Vad åt du till middag senast? Ris med menemen. (hade kvar menemen från igår, så då fick det gå med ris)
Använder du huvtröjor? Ja
Vem var den senaste som ringde dig? Moster Sanna
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? hmm?.. de värsta och flumriden så klart!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ingen aning.. Det finns säkert saker som folk stör sig på med mig.
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0920 
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Smedjan
Hur många syskon har du? 4 (det finns inget som heter "halvsyskon" !!!)
Är du blyg inför det motsatta könet?
När flög du senast? 2 år sen?
Hur många stolar står kring ditt köksbord? fyra.
Läser du för skojs skull? Om det är något intressant så ja!
Pratar du några andra språk? Engelska
Diskar du din egen disk? Ja vem skulle ännars göra det?
Har du gråtit offentligt? Ja!
Har du en stationär dator eller en bärbar? både och Mac mini och en Pc laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker? ja, jo.. det kan man väl säga.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? japp. Har längtat under hela graviditeten på att få göra klart min stora på armen. Har tid den 26 februari för den och den 1 mars för en annan.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej
Kan du kasta macka? Jag tror det.. Det var inte igår jag gjorde det sist om man säger så.
Har du någonsin varit på Jamaica? Nope
Vem var din favoritlärare och varför? Jag tror han hette Micke (?) Hade han i alla fall i 8an i biologi och sånt SJUKT bra lärare. Anne-Li i svenska i gymnasiet var också väldigt bra.
Har du dejtat någon av en annan religion? Det skulle man kunna säga JA
Vad har du för väder? Tror det är kallt ute...
Har du en blogg? Nä det är bara för töntar.. haha :D


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0