Allvarligt FEL

Här ligger jag, när jag faktiskt KAN sova, vaken och kliar mig i huvvudet och funderar mig grå-hårig över varför allt går sönder i denna lägenhet. Det är faktiskt ovanligt mycket som går sönder.

2 elvispar (helt nya)
2 voffeljärn (helt nya)
1 duschmunstycke
1 toasits (ett halv-år gammalt)
1 dator (2 år gammal)
1 sterio
Saker flyger ut ur hyllorna
Lister ramlar ner från taket (ni vet mellan vägg och tak-list)

2 Golvlampor (alltså nu snackar jag inte glödlampan utan det fungerar inte att få dem att funka nå mer!!)
1 lampdimmer
Möbler spricker
2-hål-i-väggen uttag slutar funka
Allment mycket små-grejjor som
Smycken ramlar isär
Mobiltelefon kajkar
Klockor går fel
Blommor dör eller åker i backen (tror iof på katterna där)
Kylen är ny men helt störd (!)

Det förbrukas ungeför 100 glödlampor perr år (minst)

Vad har ju glömmt? Säkert massor.

Sa jag att vi har bott här i 1 år och 2 månader (!?)

Men ni fattar att jag undrar vad fan som är fel på vår lägga???!!!


*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett tips kan vara att kolla elen i er lgh. Kan vara så att det är nått galet och att det behöver elsaneras (=dra om all el)

2010-06-08 @ 10:32:20
Postat av: Livan

Jo jag har gjort det, Får se när de kommer och kollar..

2010-06-08 @ 15:21:44
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Pippi

Det spökar ju, nån som vill jävlas lite ;-)

2010-06-08 @ 21:22:41
Postat av: Livan

Jaja, ja det med :P

2010-06-09 @ 10:59:47
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0