Bajs-kondis

Jaa......
Annars är jag sjuk och använder mig flitigt av nässpray och astma-spray. Har även käkat mina olika kurer så att jag ska tillfriskna fortare.. vi får se om det funkar.

Det är typiskt att bli sjuk på våren för man märker det inte föräns det är försent. Försent att kurera sig så att det inte bryter ut. Jag trodde ju fan att det var pollen-allergin.. oj oj... Tur att Robin kan vara pappa-ledig sånna här tillfällen. Annars hade jag fan legat risgt till.

Min kondis är nu så jävla dålig så  skulle jag springa 10 meter så skulle jag nog få ett astma-anfall och dö.
Dessutom skulle Robin ge mig fel astma-spray så jag skulle verkligen dö.

_

Det är såna här dagar jag mestadels ligger framför datorn, tycker lite synd om mig själv, och drömmer mig bort om hur vi kan inreda när vi skaffar hus...

Jag från soffan: "Kolla, här hittade jag en jätte fin plommon-lila matta som vi kan ha i Ralfs rum"

Sen har jag tröst-Shoppat lite Duns-kläder till Ralfen också.. (och nä, jag måste inte bara köpa märkeskläder till ralf.. Jag köper det jag tycker är fint.)

Ja, han är också lite förkyld. Men bara lite snorig.. Söt ungen.


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0