När tillfället ges

Lill-fisen vilar middag, som vanligt på mig, och jag dricker kaffe och funderar fortfarande över dagen. Inte för att jag varit vaken så där jätte länge men halva dagen har ju ändå gått.

Första halvan av natten var Ralf väldigt allert och skulle promt vara vaken och härja på med allt. Andra halvan var han gnället själv.
Han var väldigt täppt i näsan och när jag skulle ge han koksalt så råkade jag spruta ner hela han eftersom han sprattlade så mycket, så då blev det ju så klart ännu värre!

Tillslut vid 7 tiden var jag på riktigt pissigt humör och kände att NU ger jag upp och går och lägger mig i trappen och sover i styället. Som tur var så har jag ju världens underbaraste sambo som då tog initiativet att kliva upp med vår pigga son.

SÅ jag tog tillfället i akt, så att säga, och sov till 13. Med vissa undantag för matning.

Tack Robin, DU är bäst!

Bild från en annan underbar natt då vår lilla groda ville vara vaken



*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0