Negerboll 2000

Ikväll har jag, Robin och Ralf varit i Måttsund och spelat kort. Vi var väl alla lite mörbultade men det var trevligt ändå. Men så här i efterhand när jag tänker på det så kommer jag faktiskt inte ens ihåg vem som vann vs förlorade.. skumt.

Sen när vi kom hem så kom Robin på den genialiska idén att baka. Han sa att han skulle göra en egen variant på "choklad-grottan" (som vi kallade den), men bara chokladen + Havregryn..
"Som negerbollar" sa jag då.
"Ja, negerboll 2000 skulle man kunna säga" Svarade han.

Blev inte så mycket negerboll av det hela.. snarare bajsfläck?



Men god som tusan !!


*


Kommentarer
Postat av: fanny

HAHA!!

2010-03-11 @ 12:02:47
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0