4 månader

Sa jag förresten att min favorit blev 4 månader i söndags?



Idag var vi "familjen tönt" på stan och matchade!! hahaha...

--

Det är så trevligt när ungen får sina "väx-perioder" (som han verkar ha oftare än han är "normal"). Som nu i kväll så har han velat amma 5 ggr på 3.5 timme.. hela natten till idag så skulle han typ amma en gång i timmen eller så. Jag hoppas verkligen att jag får en bättre natt i natt.

Nu blir det sängen. (kollar nervöst på klockan)

I morgon blir det babysång på kyrkans-hus med och Emma, Magnus och Ejra.

*

Kommentarer
Postat av: Fanny

Men gud så söt! :) haha roligt med matchningen :) Du borde också ha en sån där dress!

2010-05-11 @ 10:06:42
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men fifasiken så fina ni är!! Och grattis Ralfie till 4 månader, ge honom en blöt puss från mig ;)

2010-05-11 @ 20:27:49
Postat av: Livan

Fanny: JO jag borde ju det.. Jag och robin får typ dela på hans eller nå tills vidare..



Johanna: Gärna :)

2010-05-11 @ 22:28:47
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0