Men ursäkta då

Ungen somnade halv två för att sen vakna och amma halv tre. Sen vaknar han en gång till under natten/morgonen och vill amma. För att sen amma igen vid halv sju följt av ge upp totalt och vilja kliva upp. Tack för den jävla ass natten.
Hela förmiddagen har han klagat och varit toktrött... men sova det vill han inte. (det tar inte 5 min att amma utan ca en halvtimme allt som allt)

Det är sånna här jävla tillfällen man vill säga till hela världen att inte skaffa barn.

Jag kan ju tillägga, när jag ändå är igång på klagar-visan, att jag inte sovit en hel natt på över ett år.

Jaja nu ska det väl komma någon präktig jävel och berätta att det minsann är så jävla enkelt när ungarna är i den här åldern, för SEN då blir det minsann ännu jobbigare.
Vist vist, ni vinner ni som är ensamstående, har kolik-barn, barn med diagnos eller rent av bara en äldre unge än mig. Men det är ändå inte så jävla lätt hela tiden för mig heller, jag utgår väl antagligen utifrån mina egna erfarenheter och mitt eget liv och inte Haylings i Indien som inte har vatten om dagen? Förlåt för det.

Shit alltså.. går det att vara mer less?

Behöver jag nu säga att inte Hayling i Indien behöver ta åt sig? (och inte ni andra heller)


*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ush. Jag känner med dig! Försök att bita ihop, ge honom till Robin när han kommer hem och försök att tänka att det snart kommer mycket bättre dagar. Massa styrkekramar till dig!

2010-05-06 @ 14:37:39
Postat av: Linda

Shit alltså, skrämmande lik natt och dag... Har ungarna gått i maskopi?! ;)



Men vet du. Det kommer en morgon då du vaknar, och inser att du sovit en hel natt, det blir som ett halleluja-moment, jag lovar! Aldrig har jag känt mej så utvilad som första natten Tyra sov hela natten! Kanske känns aslångt borta just nu, men, det kommer, jag lovar! :)

2010-05-06 @ 19:50:06
URL: http://liiindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0