Dålig sömn och virusfrågor

Ralf somnade efter många om och men i går. men sov dock som en kratta. Så i dag är jag en zombie. Det känns som att jag säger det ofta men Det är länge sen jag var så här trött!!

Eller så är det inte alls längesen, bara det att det alltid känns som att det blir värre?

Fan vad jag längtar efter att få sova en hel natt, det är helt vansinnigt vilket lyx det skulle kännas som. Vaknar man då och undrar om ungen lever? Eller sover man bara på?

En anna fråga: NÄR vet man att man inte smittar nå mer?
Eller HUR vet man att man inte smittar nå mer?

Jag vågar ju inte träffa en bebis/litet barn om jag smittar...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet, men såg att jag hade fel i kalendern :(

2010-11-05 @ 10:43:07
Postat av: Liv

Jaha.. Ja men vi får lösa det. Nog ska du vara med!

2010-11-05 @ 13:07:15
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0