Fortfarande alldeles för trött

Jag börjar fundera på om det kanske är bäst att fly hemmet en natt för att sova. Typ åka hem till mina päron och låna en säng av dem. Skulle jag bara få en natt så tror jag att det skulle göra mycket.

Förut när det har varit sånna här perioder, då jag sovit förskräckligt under natten, så har jag i alla fall fått sova på morgonen för att Robin klivit upp med Ralf. Nu hjälper inte ens det. Ralf skriker så jag vaknar och Robin kommer och lägger Ralf redan efter 1.5 timma. Vilket innebär att jag vaknar och ska amma honom fram och tillbaka och envisas tills han somnar. Sen får jag sova i en halv timma igen tills Ralf vill upp och Robin ska på jobbet.

Något måste jag göra innan jag blir galen.
Dessutom komme rjag aldrig bli frisk så länge min sömn är så här kass.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0