Vem är folksammlingsfisaren?

Idag har jag och Fanny gjort stan. Och vårt sista stopp var på systemet.
När vi stod där innne och Fanny kollad på sprit så känner jag hur en välbekant odör blir starkare och starkare.
"Kattbajs" tänker jag. Men tänker samtidigt att jag måste inbilla mig. Vi förflyttar oss lite i sidled och fortsätter kolla, och då inser jag att jag inte inbillar mig. Odören växer sig stark.
Jag frågar Fanny med rynkad näsa "asså, luktar det... ?" Och Fanny börjar fnittra och säger "ja, är det DU?"

"Haha, nej det är det inte" svarar jag.

Också tänker jag "Innan jag skulle försöka "smyg-fisa" när jag har täckbyxor på mig. Det måste ju vara det dummaste man kan göra, för lukten måste ju sitta kvar i täckbyxan?"

Och föresten. VEM är det som alltid måste fisa i stora folksamlingar?
Jag fattar verkligen inte.
Jag tycker att det JÄMT ska lukta fis när det är mycket folk på en och samma plats.

Jaja. Till er folksammlingsfisare : Snälla sluta, det blir obehagligt för oss andra.



Kommentarer
Postat av: Fanny

HAHA! Jag tror ändå det var den där killen som sprang omkring och förbi hela tiden. Han behövde nog skita.

2010-11-26 @ 19:12:45
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Jag kan inte sluta skratta! Klockrent =)

2010-11-28 @ 01:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0